Monday, March 12, 2012

Remaja yang memalukan.


Gadis yang dikenali sebagai Natasya Loffa, seorang yang sangat memalukan. Dia sangat berani sehinggakan mampu menceritakan kepada seluruh dunia bahawasanya, beliau adalah seorang yang kaki mabuk, dan pernah merasa k*** lelaki dalam mulutnya, dan itu adalah habit yang "biasa" baginya.

Yes, I admit it, remaja zaman sekarang sangat teruk, nak cari perempuan yang masih lagi suci, sangat susah. Ada yang muka kampung, ada yang pakai tudung labuh bagai, tapi realitinya minum arak dan amalkan seks bebas macam Natasya Loffa nie. Aku siap pernah tengok depan mata perempuan muka ayu habis, berbaju kurung, tudung tutup aurat semua lengkap, tapi minum arak sambil berpelukan dengan lelaki lain sambil tangan lelaki tersebut menyelinap masuk bawah tudung gadis tersebut.

Orang zaman dulu wat kerja nie diam-diam, wat belakang lorong ke apa; remaja zaman sekarang, siap post kat facebook, siap boleh pertahankan diri lagi apa dia wat tak salah.

1 comment:

  1. akhir zaman.. kita menuju satu zaman di mana orang yang paling baik cuma menyuruh orang yang melakukan maksiat di tengah jalan supaya ke tepi memberikan laluan..

    ReplyDelete